I just came to say hallo

Jag har varit ledig i 2 1/2 dag nu, det känns som om jag varit ledig hur lång tid som helst. Helt underbart känns det så det är lite med tunga steg som jag tar min kosa och styr till jobbet vid 16.50 idag. Men man får väl inte bli förslappad, I guess.

Igår var jag och shoppade lite i Uppsala med Elin och Tessie som flyttar in i eget över sommaren. Jag är ju inte lite avundsjuk. Tessie fick med sig en Mac Book från Macoteket i Uppsala och jag är ju inte lite sugen jag. Jag försöker intala mig själv att om jag antingen ska jobba inom media, foto eller kanske både och så kommer jag behöva min egna, härliga Mac dator. Det klart jag behöver en Mac, vem gör inte det? Om jag kommer in på någon skola i höst så kommer nog behovet bli så stort att jag bara är tvungen att införskaffa mig en.

Snart är
det iaf sommar, på onsdag är det första Juni, vilket innebär att det var hela 6 månder sedan jag kom hem från USA. Det är ju heeeelt insane. Känns som det var igår, samtidigt som det faktiskt känns som om det var en evighet sen. Det är konstigt det där med tid. Att den kan gå så fort men samtidigt så otroligt sakta.

Det är snart dags att bege sig dit solen alltid skiner snart igen, Karlstad. Jag längtar gärnet, jag saknar min bästa vän. Som vanligt...

André njuter i solen.

Jag saknar mitt lååånga hår :(

Ny ring från Style By Tyra, Gilla!


Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

och jag saknar dig! Jätte mycket! Hela tiden!!!

2011-05-27 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback