I want more

Jag är fortfarande ledsen över att Peace & Love biljetterna är slut, jag hoppas fortfarande på ett mirakel. Att det helt plöstligt ska öppnas en till camping så jag och Josefin också får plats. Jag hoppas på ett mirakel som aldrig kommer ske.

Men i allt mörker så finns det även ljus. Igår fick jag hem ett brev från Blekinge Tekniska Högskola där det stod att jag hade gått vidare på mitt ansökningsbrev och att jag är välkommen på test och intervju. Jag har alltså kommit en bit på vägen, klarat de första hindret för att komma in på en rolig utbildning. Så den 21/6 är det jag som åker ner till Blekinge/Karlshamn för att grillas lite i kreativitet och passion för kommunikation. Kommer jag inte in är jag alltid en erfarenhet rikare.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hur länge skulle du läsa på Blekinge Tekniska om du kommer in?? Ska söka dit för läsåret HT -12/ VT -13 :)

2011-05-22 @ 00:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback