As we walk on fields of gold

Herregud, imorgon är det 8 oktober. Den 8 oktober innebär Event Okänt. Herre jesus vad tiden går fort. Känns som om att det var igår vi bestämde datumet till det här. Det är tamej fan riktigt kul att fixa event, om jag inte lyckas inom media branschen kan jag ju alltid fundera på en sån kärriär. Göra event, fy satan vilket roligt jobb.

Jaha vad är då Event Okänt tänker du? Ja då får du helt enkelt fundera lite till för den informationen släpps inte ännu, men alla är välkomna efter klockan 22. Platsen släpps senare imorgon.

Ni kanske såg
mitt frustrerande förra inlägg? Den som fick mig att plocka fram den irritationen är vår "helt fantastiska" lärare vi har nu i två veckor. Han försöker lära oss ett helt nytt sätt att tänka på. Det sättet är att tänka enkelt. Man får inte tänka "outside the box". Man ska bara sitta i den där jävla lådan och ruttna.

Det är svårt att få någon att ändra tankesätt när man älskar att försöka vara så kreativ som möjligt. Men jag har ju överlevt den första veckan, det är ju bra. Jag överlever säkert nästa också....hoppas jag... Ska försöka lägga frustrationen åt sidan och ge plats åt en eager att lära sig nya saker.

Tänkte bjuda på några bilder med alldeles för hög ISO på mitt rum.

Mitt emot fattas tv och tvbänk.

Denna fina ram fick jag av min sötaste, bästa vän på min födelesdag. <3

Har äntligen hittat ett par gardiner.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback