Come on Barbie, let's go party

Det är tomt i min lägenhet. Det liksom ekar. Det spelar ingen roll hur mycket jag ropar efter min sambo för hon är inte här. Hon är hemma i Sthlm. Jag måste nog vara en lite socialare person än vad jag trodde för just nu känns det jätte ensamt här.

Igår var
det International Suit Up Day och det var kul att se att så många hade klätt upp sig, good work. Vår lärare trodde att vi hade klätt upp oss enbart för presentationerna. Han blev säkert lite stolt över oss, men den tanken dödade vi ganska fort för honom.

Ikväll är
det .Kaur kväll. Nice, det blir säkerligen kul. Trist bara att det verkar som att många har åkt hem. Men vi kör ändå! Jag saknar min bästa vän också! Jag tycker hon kan komma hit till ikväll, eller hur Josefin?

Nu tänkte jag försöka träna lite här i min ensamhet, känns som om det var alldeles för lång tid sen.

Ibland är jag väldigt charmig

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag saknar dig också! Måste köpa ett privat flygplan så jag kan komma hela tiden!

2011-10-14 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback