Don't make me go, I want you

Jag har börjat prata med mig själv, så ensam har jag känt mig i lägenheten. Tänk om jag skulle flytta till en egen lägenhet. Jag lovar att jag skulle bete mig helt knäppt när jag var hemma själv. Förhoppningsvis är det inget fel i att tänka högt, men det känns lite småknäppt när man kommer på sig själv att göra det.

Idag tog j
ag med mig kameran och fotade lite när jag skulle gå och hämta min andra Halloween kostym som jag utav misstag råkade vinna på tradera. Bilderna blev inget bra. Det är så tråkigt när det blir så; när det känns bra och sen när man kommer hem och kollar på datorn, ja då suger dem. BU!

Jag fotade lite på kyrogården som man måste gå över för att komma in till stan, det var en massa folk där och det kändes som att dem förföljde mig så jag sprang som en lite rädd kanin därifrån. Jag pallade inte riktigt trycket. Ibland är man bra mesig.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt skitsnygga bilder !

2011-10-16 @ 22:33:12
Postat av: Teo

Så fina bilder!!! Speciellt den andra! Jag älskar ljuset i den!

2011-10-17 @ 11:05:19
Postat av: Veronica

Vilka oerhört fina bilder du tagit! Och oroa dig inte för ensampratet... hahah Jag är likadan! :p

Postat av: TerreLo

tack så jätte mkt :)

2011-10-20 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback