You left a bad taste in my mouth

Idag är en mycket ljusare dag. Jag sov i ca 12 timmar och vaknade upp utan febervärk, yeahj! Har till och med orkat mig ner till stan och rensat systembolaget inför helgen. Jag glömde ju berätta att det är Bonnaphesten i helgen, det var därför jag var tvungen att bli frisk. Bonnaphesten är en studentfest där det kommer alla möjliga människor från alla möjliga universitet/högskolor. Imorgon klockan 12 går phestbussen till Skövde. FEEEEEST!

Den här
veckan har jag lärt mig något. Jag tycker att programmet Illustrator är kul. Faktiskt jätte roligt. I början var jag så brutalt frustrerad för att jag inte fattade någonting, men ju mer man försöker, desto mer lär man sig och varje gång jag känner att "shit jag förstår det här" ja, då är det som ett riktigt jävla lyckorus.


 

Här får ni se mitt fantasimonster jag gjorde.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett sorgligt litet monster ):

2011-10-20 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback