All I wanna do!

Igår var min födelsedag och det var en jävligt bra dag. På kvällen fick jag göra något som kändes väldigt mig. Jag, Sophie, Iza, Tobias och Kristofer lekte mörker kurragömma och även burken. Så inför mörker kurragömma klädde sig alla i svart för att synas så lite som möjligt och sen satte vi på lite läskig halloween musik. Inte mysigt, men brutalt roligt!

Vi hade inte druckit en enda droppe alkohol men det kändes som vi betedde oss som om att vi var fulla out of our minds. Vår häck mår inte så bra just nu eftersom att alla fick för sig att slänga sig i den? Så den är helt full med hål. Oops.

Nu är det alltså ett år kvar tills nästa födelsedag, då fyller jag 23 år. Herregud. Snart säger det väl svish och så är man 30 också. blö

Jag lagade även lyxmat, ceasar salad med räkor som jag hade lagt in i vitlök i citron dagen innan. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback