Del 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är det bästa jag har. Mina föräldrar är två personer som alltid har stått vid min sida även när jag inte förtjänat det. Dem är två personer som har ryckt upp mig när jag var deppig, dem är två personer jag varken skulle vilja eller kan leva utan.

Min pappa är en sån där man som pratar hela tiden, aldrig håller tyst och som alltid får folk att skratta. Många av de killar jag har dejtat har på något vis alltid tyckt att han är läskig. Kanske beror det på hans längd. Han är nästan 2 meter. Men jag förstår inte riktigt vad det är med honom som verkar vara så läskigt.

Min pappa är en man med ett varmt hjärta, men jag tror faktiskt att han i smyg, innerst inne gillar att skrämma killar jag dejtar. Jag är ju trots allt hans enda dotter.

Min mamma
kan vara väldigt tjatig ibland, men hon tjatar bara för att hon vill mig väl, jag vet det. Men ibland kan det vara uttröttande. Men jag antar att det kan bli så när man får barn och förstår hur mycket man kan älska och värna om någon.. Jag kommer säkert bli precis likadan själv.

Min mamma är en människa med inte alls många fördomar och hon är genuin. Hon är alldeles äkta.

Jag är så glad att just dessa två är mina föräldrar. Det finns ingenting annat jag kan önska. De har hjälpt mig till den möjliga bästa uppväxten och jag har alla skäl att tacka dem för det.

Jag älskar mina föräldrar flera varv runt jorde och tillbaka och det finns absolut ingenting jag inte skulle göra för dem. När dem blir gamla och gaggiga (vilket är lång tid kvar till) ska jag hjälpa till och ge tillbaka det dem gav till mig som en liten knodd.

I mina ögon kommer mina föräldrar aldrig bli fula och gamla. Dem kommer alltid vara två vackra människor med unga hjärta. Dem kommer alltid vara världens bästa personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback