How did I fall in love with you?

Liljorna jag köpte igår i hopp om att dom var rosa var tydligen gula. Jävla skit. Jag känner mig ganska lurad faktiskt.

Jag vinkade precis av Izabelle som ska åka hem till Sthlm över helgen, i bakgrunden lät en av backstreet boys sorgliga låtar, kommer vara ensamnt här utan henne.

Jag ska
väl börja tagga till inför mitt besök som kommer ikväll och stannar tills på tisdag. Min pojkvän. Vi har inte setts på 3 veckor idag. Sjukt vad tiden har gått fort, liksom sprungit iväg på något sätt. Jag har liksom haft fullt upp hela tiden.

Idag hade
vi presentation inför klassen IGEN, alla var så otroligt duktiga och man fick se att det finns många som redan har grova färdigheter. Det är coolt att se och man blir inspirerad.

Min presentation gick väl sådär. Jag pratade utan att kolla i några papper, vilket är jävligt stort för mig. Det råkade visst resultera i att jag försökte stå lite gömd bakom ett bord. Min lärare förstod inte att det var osäkerhet och nervositet så istället fick jag en liten halv utskällning för att varit för bekväm. Ja, ganska frustrerande när man inte får förklara sig heller. Det är grejen med kritik tydligen, att man ska säga tack och ta in den, uttalar man ordet "men" och försöker förklara sig, ja då är man ute på jävligt hal is.

Det är alltså en jävligt lugn helg som väntar, det blir nog bra att få vila upp sig lite.

Bild från julafton. Jag saknar mitt långa hår och lugg. Man skulle kanske börja fundera på att skaffa sig det igen. Hm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback