Like a rainbow in the dark

8 tvättar och ett städat rum senare och jag känner mig total nöjd. Jag och Izabelle är ett himla radar par på att vara effektiva.

Imorgon är det nollegrillning på Fridhem, det verkar som att alla ser fram emot det så det kommer nog bli för jävla kul! Skönt att vi ska vara så pass nära hem också. Alltid skönt när festen är precis utanför dörren.

Hitills känns det jätte skönt att ha flyttat ner till en småstad, men jag funderar lite på hur det kommer att kännas när jag har bort här sådär två är. När man kan allt, vet vilka alla är, hitta överallt. Antingen kommer jag tröttna grovt eller så kommer jag trivas som fisken. Jag tror det är gryyyyymt snabb spridning av skvaller här och även om jag inte vill erkänna det så tycker jag att skvaller är grymt underhållande, så länge det är sant vill säga!

Här har ni min photoboothade livskamrat Frank. Visst är han söt?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback