Susie Q baby I love you

Novellen är fortfarande inte klar. Fan vad dålig jag är. Det finns bara så mycket saker som distraherar liksom. Idag bestämde jag mig till exempelt för att städa istället för att skriva min novell, och när har det någonsin varit kul att städa liksom? Att skriva novell är kul, men det är själva måstet som gör att det blir tråkigt. Blö. Men nu får jag fan ta tag i det här med tanke på att den ska vara inne innan kvällen är slut.

Ikväll funderar
vi på att leka mörkerkurragömma, vi gjorde det jämt i USA och det är ju typ brutalt kul. Hoppas det blir av för det vore verkligen helfestligt. Så man kan få bejaka sitt inre barn lite.

Ja nu blire att ta reda på disken och sen skriva novell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback