Svaret som hela tiden fanns i bhn.

Igår var det Pirates Vs. Ninjas. Jag hade typ superkul. Det var jätte mycket roligt folk där, kändes som att alla verkligen var där. Vi hade tydligen varit 139 pers på vår lilla .kaur. På .Kauren blev det mycket shot, mycket dans och mycket bus, sen blev det dags för efterfest.

Innan .kauren hade vi en disco cook-a-long som sändes online. Det var också jätte kul, måste göras snart igen.

Så vi begav oss hem till Tobias, mycket trevligt men sen såg vi att det var lite folk utanför så vi bestämde oss för att springa ner till dom. Det var bara det att Tobias smällde igen sin dörr, utan att ta med sig en nyckel. Kvar i Tobias rum låg våra jackor och våra skor, även min mobil och såklart även våra nycklar till vårt rum. jahopp. Så där stod vi, sko och hemlösa.

Alldeles förkrossade blev vi, men vi hade trevligt ändå. Några timmar senare ,precis när vi börjat vänja oss vid tanken på att inte sova hemma så tittar jag i BHn där jag hade haft mitt betalkort/leg och där hittar jag även min nyckel.

"Izabelle, Izabelle, kolla vad jag hittat," sa jag och viftade med nyckeln. "Den låg i BHn, HAHA" Izabelle tittar i sin BH också och tror ni inte att hon också har sin nyckel där? Detta kan man kalla fail. HAHA.

Lite pirat var jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback