Thousand, thousand miles apart.

Idag har varit en en brutal produktiv dag. Jag har lyckats ta mig ner till pizzerian för att köpa en pizza, punkt. Mer produktivt har det inte varit. Suttit hela dagen med min söta sambo parkerad framför datorn. Ett antal damputbrott har jag haft på min dator som faktiskt inte alls fungerar helt. Jävla skit. Snacka om att ta ut segern i förskott, jobbigt det känns.

Jag är väldigt, väldigt upp och ner i mitt humör. Det är ganska sjukt. Ena stunden är jag jätte deprimerad, ena stunden är jag jätte glad. Undrar vad det är för del på mig. Hormoner som spritter och åker omkring antar jag.

Imorgon ska klassen delas upp i halvklass, min del ska bara gå omkring och kolla på hur man checkar ut kameror och tillbehör, sen slutar vi. Tror jag. Jippie.

Undrar varför jag inte känner mig något utvilad. Är det inte meningen att man ska känna sig utvilad efter en helg? I sådana fall har jag totalt misslyckats.

Jag bjuder på en rätt rolig bild från när Iza hjälpte mig att färga ögonfransarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback