I'm defeated

Det har varit en händelsrik helg vilket resulterade i att jag och Izabelle lyckades sova till klockan halv 3. Då är man trött. Jag känner mig inte direkt utvilad, men men. Det är smällar man får ta.

Igår var vi på Kna, Kauren i Karlskrona. Brutalt stort och nice, två barer och ett stort dansgolv där man kunde svänga sina lurviga. Vi Karlshamn bor ägde i vanlig ordning Karlskrona borna, Karlshamn är helt enkelt bara mer fest.
Jag hade jätte roligt så jag skulle mer än gärna åka dit snart igen.

Ja juste, jag kanska skulle uppdatera om mina tidigare inlägg. När jag skrev var jag ganska upprörd och känslig så jag har tagit i från tårna. Men jag känner lite så. Jag går nog kvar här, men jag kommer söka vidare. Kommer jag in på mitt första hands val då, ja då blire att ta mitt pick och pack och flytta. Jäbb, jäbb.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback