Never a happy ending

Vi såg precis en film som heter A little bit of heaven. Kate Hudson spelar en kvinna som efter många om och men hittar sin sanna kärlek och sen går hon och dör i cancer. (sorry för spoilern)

Denna filmen
gjorde mig inte glad, inte alls. Just nu känner jag mig hel deppig, jag hoppades ju på att Kate skulle överleva, men istället hamnade hon i träfrack (ja, jag vet att det bara var en film)

Det är mycket som känns jobbigt just nu faktiskt. Jag ligger fortfarande efter i skolan eftersom jag inte orkat ta tag i arbete, jag har försökt men After Effects har bara kivats med mig och gjort mig mer rasande än glad och peppad. Jag har precis blivit sjuk IGEN, hoppas att det inte sitter i sig så länge och att jag mår bra tills nästa veckas valborgfirande. Något annat går jag inte med på, då gräver jag en grop lägger mig där istället. Min näsa rinner som en vattenkran och jag har inte råd att köpa nässpray. FML

Ja ni hör ju även att jag tycker synd om mig själv också. Jag är bra på det när jag mår dåligt för ingen annan gör det ju. Jag hoppas det går över snart. Jag antar att jag ska vara glad att mitt problem inte längre är magsår.

Men iaf, om du av någon konstig anledning skulle vilja se någon sorglig film som får dina tårar att rinna så kan du ju se A little bit of heaven. Och ja jag vet - jag har redan spoilat slutet, sorry.



Kolla vad lyckliga dom ser ut på reklamen, skitfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback