Den vackraste stunden i livet var den när du kom

När det kommer till komplicerade människor så har min bägare runnit över. Jag vet att jag själv kan vara komplicerad ibland men efter allt drama som har följt mig har jag bestämt mig för att försöka bli så okomplicerad människa som möjligt. Jag vet att jag ibland kan säga saker fast jag egentligen menar tvärt om, detta ska jag sluta med. Jag ska stå på mig och säga exakt vad jag menar och vad jag tycker.
 
Jag ska sluta spela spel, jag ska berätta exakt vad jag känner och jag ska springa långa vägar när jag möter människor som tar mer energi än vad de ger.
 
Jag orkar liksom inte längre. Hela kroppen skriker stopp. Jag är trött på att bli besviken, jag är trött på att tro mer om folk än vad man borde. Jag ska aldrig mer förvänta mig något av människor någonsin igen.
 
 
Linne: Zara. Örhängen: Style By Tyra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback