I am your woman

Gah, magkatarrs skit. Var på vårdcentralen för en vecka sen och fick medicin, den har inte hjälp så imorgon ska jag tillbaka. Det värsta problemet till min dumma mage har jag väl tagit tag i, sen dess har det känts mycket bättre, men det är fortarande kvar. Jag blir så ledsen. Börjar även bli förkyld från vår våta tripp till Karlskrona. Sad face.

Det finns fortfarande så mycket saker jag skulle vilja säga, saker som aldrig kommer bli sagda. Saker som kommer försvinna och begravas någonstans långt bort där de aldrig kommer bli hittade igen. Det är inte för det bästa, men jag ser bara ingen anledning till att kämpa, att försöka upplysa något som kommer förbli mörkt. Jag önskar saker såg annorlunda ut, att vissa saker aldrig hade hänt. Men det är för sent nu, för sent att ta saker tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback