Like a domino

Idag har jag prövat sola solarie i Karlshamn, får se ifall det var något bra. Men vägen dit var inte så enkel. Jag hittade solariet och gick fram till dörren, där började jag dra i dörren men den gick inte upp. Jag backade lite, kollade vad det stod på fönstrena. "Öppet 7-22" Vad fan tänkte jag?! Jag gick upp igen, drog i dörren, men det var samma sak. Den gick inte att rubba. Jag vänder mig om och ser att det är några gubbar i teknikffären mitt emot som glor på mig. Jag slår skamset ner blicken och går för att ta ut pengar.

När jag kommer tillbaka sen visar det sig att det bara var jag som inte vågade ta i tillräckligt, jag skämdes lite i smyg när jag förstod det.

Fick även hem lite smycken från Style By Tyra som jag beställt. Jag är helt kär, alla smycken är verkligen så jag. Jag älskar Style By Tyra, dom har hur mycket fina saker att köpa som helst. Så om ni inte vart inne. Gå in! NU!
http://stylebytyra.se

En ring det står hope på och ett halsband med ett kors på

Jag är helt kär i det här halsbandet, det kommer användas flitigt till armlösa klänningar

 



Kommentarer
Postat av: Teo

Jag älskar alla dina smycken! Du har så bra smak!!! Och du passar så fint i allt!

2012-02-03 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback