You just fucked up my head

Ja hurru ni, det här med bloggandet har varit lugnt ett tag nu. Jag är hemma, valde att stanna hemma en vecka till, skulle egentligen ha åkt hem igår. Men det känns bra att vara hemma, kanske lite för bra. Jag känner mig själv, jag vill vara på alla de ställen där jag inte kan vara. Vill ha allt jag inte kan få. Blir aldrig nöjd, tror alltid att det är grönare på andra sidan.

Nyår var fantastiskt, nästan ingen drama alls. Halleluljah, det brukar alltid vara några som börjar bråka, men inte i år. Helt underbart. Vi hade istället bara riktigt kul. Tessie följde med hem till mig sen och vi hade vår egen efterfest i mitt bubbelbadkar, inte ett helt fel slut på kvällen.

Jag är nästan klar med min hemsida också, här har ni en liten sneakpeak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback