The sad goodbye

Folk börjar verkligen lämna BTH nu. Igår lämnade två till helt underbara människor Karlshamn. Jag blir så ledsen. Känns lite så att några av de jag verkligen tycker mest om försvinner. Det gör ont i hjärtat och är verkligen sjukt tråkigt. Det är nu fyra stycken som har hoppat av ifrån bara vår klass. Sad face.

Jag har så svårt för goodbyes. Jag plockar fram någon slags sköld, sluter mig helt och låter bli att känna. Det är svårt att veta vad man ska göra när saker blir för sorgliga.

Jag hoppas
ju verkligen att man kommer fortsätta hålla kontakten, sen vet jag ju bättre. Jag önskar jag inte gjorde det men när man bor på olika ställen, långt bort ifrån varandra så är det inte alltid så lätt att stå varandra så nära som man kanske skulle vilja. Men jag hoppas och jag ska försöka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback