Be a man and stand up straight

Herre jisses. Jag kan se dig långt bortifrån. Kan se dina muskulösa armar. Tänker tankar. Undrar hur de där armarna skulle kännas runt omkring mig. Hur de skulle kännas över mig. Hur dina händer skulle kännas i mina händer.
 
Du kommer närmre. Herregud. Vad ska jag säga? Du ställer dig med människorna runtom kring oss. Jag backar lite. Hoppas att jag inte ska behöva prata med dig. Vet inte vad jag ska säga.
 
Du vänder dig om, tittar på klockan. Din rygg. Din muskulösa rygg. Undrar hur det skulle kännas att långsamt får dra mina händer över den.
 
Du tittar in i ringen av folk igen. Du skojar. Jag fumlar med dragkedjan på min jacka. Tittar ner i marken. Flyttar fötterna. Jag tittar upp. Du pratar, skojar.
 
Jag vågar mig till att titta på dig. Verkligen titta på dig. Dina ögon glittrar, de ler. Dina händer går fram och tillbaka, visar vad din mun inte riktigt får fram.
 
Din blick möter min. Jag stelnar till. Fryser fast i marken. Du tittar rakt på mig i något som känns som en evighet. Du håller kvar blicken. Du ler. Jag ler. Min kropp fylls av värme. Känns som jag ska explodera. Min blick faller ner i backen, tittar generat bort.
 
Jag ser dig igen. Tanken vandrar bort. Jag önskar att jag någon gång får svar på mina frågor, att jag någon gång får veta hur det känns att vara med dig, hur dina läppar smakar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback