Down the street

Det blev tydligen en oplanerad bloggpaus och jag känner hur det verkligen pirrar i fingrarna av längtan att få skriva ner någonting. Det enda problemet är att jag inte riktigt vet vad.

Jul och nyår har vart helt underbara, men också ganska påfrestande psykiskt och fysiskt. Det är alltid så otroligt skönt att komma hem. Varje gång jag kommer till Stockholm så känner jag mig lite som en flyttfågel som kommit hem.
 
Nu är jag tillbaka i Sundsvall och det känns riktigt bra förutom det faktum att vi har tenta imorgon, på en lördag!?!?! Kommer bli världens kortaste helg. Blö. Men med tenta kommer också tentafest och då kan man ju faktiskt inte klaga. Då ska jag fira eller sörja, hoppas självklart på det första.
 
Värdelöst inlägg men nu vet ni tappra krigare som går in på min blogg varje dag trots att jag inte uppdaterar, nu vet ni att jag lever.
 

Kommentarer
Postat av: Thea

BLEV JU NÄSTAN OROLIG (fast du har ju iofs suttit i min soffa och "hårdpluggat" de 5 senaste dagarna så okej jag visst kanske att du levde men jag trodde att din bloggkarriär var over och då blev jag lite ledsen). (okej tillbaka till plugget nu THERESE, sluta läsa nu).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback