The golden light

 
 
Det är ganska löjligt hur mycket man kan prata om fantastiskt ljus. Det är ganska löjligt hur mycket man kan ÄLSKA fantastiskt ljus.
 
 
Jag och Veronica tog vår skoluppgift upp till Norra berget och vi både var helt hänförda av scenen som utspelades framför oss.
 
 
Jag vet ärligt talat inte hur många gånger jag ville stanna till och bara ta in alla intryck, det fantastiska ljuset. Helt hypnotiserande.
 
 
Och det blev bara bättre och bättre. Det måste vara sådana här dagar som matar själen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

läckra bilder :D

sv: åh tack :D
kramisi♥

Postat av: Linda [fotoblogg]

Så himla fina bilder!

Svar: tack så hemskt mycket! Jag blir superglad
ThereseLo

2013-11-20 @ 17:11:14
URL: http://lindassphoto.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men vilket underbart ljus! :)

Svar: ja det var heeelt fantastiskt!
ThereseLo

2013-11-21 @ 17:48:25
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback