Tripp down memory lane

 
Som sagt, när jag kom till USA och i princip under hela tiden jag var där hade jag ingen aning om vad jag pysslade med rent fotomässigt. Däremot var det där jag snappade upp passionen, men det är inte förrän nu under min tid i Sundsvall som det känns att jag verkligen börjar utvecklas. För mig vore det otroligt roligt att få åka tillbaka till samma platser som jag tafatt har fotograferat och få se hur mycket bättre bilder det skulle bli.
 
Utsikt från Santa Barbara City College
 
Malibu
 
När mamma och pappa var och hälsade på mig tog vi en tripp runt i Malibu och LA. Otroligt vackert och det finns en hel drös med saker man kan göra. Inte bada dock, i alla fall inte i april. Här var verkligen vattnet skitkallt
 
 
Här har ni den berömde Malibustranden. Det är här alla kändisar har hus och Charlie Harper bor. 
 
Inom kort kommer fler bilder från min tid i USA, men under tiden kan väl ni gå in på den här länken och anmäla er så att ni också kan vinna en resa till LA och få se själv hur fantastiskt det är
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: Håller med! :D

Postat av: Linda [fotoblogg]

Så fint!
Sv: Tack så mycket :)

2013-10-29 @ 11:32:45
URL: http://lindassphoto.blogg.se/
Postat av: Olivia Magnusson

Åh usa är underbart!

sv: hhiih,taack :D
kramis♥

2013-11-02 @ 17:47:50
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback