Busy Doing Nothing At All.

Oscar Zia och Ace Wilder var de som gick direkt till finalen i globen. 
 
Jaha så var tre intensiva dagar fulla med Melodifestivalen över. Det känns lite tråkigt faktiskt för jag har verkligen haft så himla kul. Jag är så himla stolt över att jag har den här erfarenheten och att jag faktiskt klarade av den och är mer eller mindre nöjd med varenda bild. Det händer verkligen inte ofta. 
 
 
De kallar det för en skräll eftersom Ace Wilder inte var favorittippad. Själv berättade hon att hon hade suttit och funderat på vad hon skulle äta till middag när de ropade upp hennes namn, hon var helt oförberedd. När hon sen förstått att hon gått vidare var den enda tanken hon hade i sitt huvud att hon måste ta sig till scenen utan att ramla. 
 
 
Ace Wilder
 
 
Oscar Zia som redan var favorittippad från början verkade inte gilla att prata om hur det skulle gå i finalen. Inte bara vanliga, dödliga människor har prestationsångest med andra ord. 
 
 
Shirley Clamp åkte tyvärr ur redan i första utslagningen men hon höll huvudet högt ändå. " Jag vet ju hur bra jag är", sa hon. 
 
 
State Of Drama var glada för en andra chans och peppade att folket skulle få höra deras låt igen. 
 
 
Oscar Zia uppträder när det blivit klart att han gått till final. 
 
 
Och här är vi då. Melodifestivalteamet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback