Indestructible

Borås, utsikten från mitt fönster
 
Sådär. Nu är jag på plats i Borås. Mina föräldrar har hjälpt mig köra alla mina grejer från Sundsvall till Borås. Vad hade jag gjort utan dem? 
 
Jag kan verkligen inte riktigt förstå att jag ska ut på praktik imorgon. Det har gått så otroligt fort. Det känns nästan som att det var igår jag började min utbildning och nu är jag redan inne på fjärde terminen. Herre jisses.
 
Skräckblandad förtjusning är vad jag känner. Så otroligt exalterad men ändå vettskrämd. Det är dags att ta sig ut i den riktiga världen. Det är bara att ta klivet. Ska bli så otroligt roligt att äntligen få göra det jag verkligen vill och älskar mest att göra. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt! Vad ska du göra för praktik i Borås? Jag jobbar på en reklambyrå i Borås nu :)

Svar: Jasså, vad gör du i Borås? eller kommer du härifrån? :) Jag praktiserar på BT faktiskt :)
ThereseLo

Postat av: Emma

Ja jag kommer här ifrån! Jag jobbar på rekylreklambyrå som designledare! Jasså vad roligt! :D

Svar: Jaha vad roligt :) då kanske vi springer på varandra på stan! Roligt jobb lät det som du har också :)
ThereseLo

2014-01-22 @ 23:15:26
URL: http://emmabr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback