Blä

Livet känns så jävla tråkigt just nu. Inte mycket att se fram emot på väldigt länge och det känns som att jag inte har en sporre till att göra någonting. Att gå från arbetslivet - något man verkligen tycker är kul, till förberedelser inför en c-uppsats är värre än jag någonsin kunde tänka mig.
 
Jag visste att det skulle bli hårt, men kom igen. Jag vill knappt gå upp ur sängen på morgonen, det känns liksom inte värt det. Buhu. En sån där tråkig svacka kan man väl kalla det här. Jag hoppas verkligen att jag kommer ur det här snart. Att fokusera på ljusglimtar har aldrig någonsin varit så svårt.  
 
Än en gång kommer jag på mig själv att inte skratta där jag brukar. Jag är en tråkigare version av den jag brukar vara helt enkelt och vem gillar att känna sig tråkig? Pallar inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback