Vinterkaos

 
Mitt i allt kaos med C-uppsats och examensprojekt bestämde jag mig för att ge mig ut i -16 grader för att rensa huvudet lite tillsammans med kameran. Jag har varit så jävla dålig på att använda kameran på sista tiden, så det är dags att ändra på det. 
 
 
Jag går runt och har ständig ångest för mitt examensprojekt samtidigt som det får mig att fnittra till ibland, helt utan anledning. Fröken schizo kan man kalla mig, ja. 
 
 
Många tankar i huvudet har jag helt enkelt, på allt. Det är inte långt kvar nu. Vet ni vad jag menar om livet ibland känns som att det är en ständig språngbräda till någonting? 
 
 
Jag tycker inte om kyla, inte alls. Men det blir lite lättare att vistas i den, att suga in luften djupt ner i lungorna och få snö innanför skorna när man vet att det snart kan vara över, att solen snart kan lysa mot ens kind.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback