På plats i LA

 
Jaha, då var man framme i Los Angeles. Helt plöstligt blev allt så himla på riktigt. Herre jisses, hur ska detta gå? 
Just nu sitter jag och är skittrött, det är ju 9 timmars tidsskillnad på här och hemma så min rytm just nu är ju helt ur bana. Här har ni grinden till lägenhetskomplexet där jag bor, fin grind för ett så sunkigt komplex. 
 
 
I en del korsningar här i Westwood, där jag bor just nu, så liksom stannar hela trafiken när det blir grön gubbe. Alla går kors och tvärs, helt sjukt, men ganska bra faktiskt. Jag fattade ingenting först och gick över det ena övergångsstället som den laglydiga svensken jag är och stod fint och väntade på nästa tur. Sen såg jag ju att det faktiskt är ett övergångsställe i mitten av allt. Jättekonstigt.  
 
Jag skulle ladda upp en bild på huset där jag bor också men det vill tydligen inte blogg.se. Det blev lite kaos dagen innan  jag skulle åka. Jag märkte att boendet jag tänkt mig från början inte skulle fungera, så jag hamnade i en lägenhet precis vid UCLA med tre internationella studenter istället. Det fungerar ju bra det med. Saknar dock en gräsmatta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback