Sjung för studenten!

På fredag tar jag studenten! Det känns overkligt att bara säga det för mig själv. Efter 3 års slit så är det äntligen slut. Inga fler läxor (vilka jag iofs aldrig gjorde) och inga fler prov (som jag satt uppe halva nätterna och pluggade till).  Ja iaf inte tills högskolan, vilken jag inte tänker gå ännu på ett tag. Jag vet ju iaf vad jag vill bli och det är mäklare.

Hur som helst så tar jag verkligen studentent på fredag! Först blir det champagnefrukost, sen blir det samling i klassrummet för lite lätt lunch, ner till aulan och sjunga allsång och lyssna på charmiga Kim som ska rapa för oss, sen blir det utspring. Blir man däremot för full så får man varken springa ut eller vara med i aulan, man kanske ska ta det lite lugnt? Bara lite, lite!

image291

image315

Snart får vi använda mössorna på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback