Once an ass, always an ass.



 

En gång ett svin alltid ett svin?
Eller vad säger ni? En kille som vart otrogen i varje förhållande, kommer antagligen fortsätta att vara otrogen i resten av sina förhållanden? Beror detta på omognad, brist på intresse eller kanske till och med homosexualitet?
Kan det vara så att man mognar ifrån det, eller kommer de alltid vara på det här viset? Nja, jag har ingen aning, är det någon som vet?

Idag har jag sprungit runt hela staden tillsammans med Hanna på jakt efter ett par högklackade stövlar. Helt sjukt vad alla skor är fula och om de är snygga är de alldeles för dyra. Så min tur i stan var alltså helt i onödan. Helt otroligt.
Sen kom jag hem och deckade nästan i soffan. Jag mår verkligen inget vidare, jävla människa där ute som har smittat mig! Hoppas jag mår bättre tills imorgon för jag tänkte dra förbi Cafe Opera och NRJ in da club.

Krya på mig då! / ThereseLo


Lägger upp en bild på mig tagen av Petter Lindqvist
image123

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin bild ^^

Postat av: therese lo

hehe tack så mkt

2007-11-29 @ 23:52:01
URL: http://thereselo.blogg.se
Postat av: mrhoRRE

hahahahah ere the one only marre du snackar om eller? :DD

btw han har satt på jossan :D ahahh

2007-12-26 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback