Lesbisk uppvaktning och konstiga komplimanger.

Igår var en jävla kväll alltså, började med lite shotande hemma hos Josefin. Sedan drog vi in till stan för att hamna på Club Toxic. ( man måste ju pröva allting en gång ) Väl där var det en jävla massa folk, och mycket blandat och konstigt folk. Det hände mycket konstiga incidenter under kvällen, jag och Josefin blev tillexempel raggade på av en tjej, hon stod och tittade på när vi dansade och smekte oss över kroppen, men det värsta var hennes blick, hon såg så jäääävla kåt ut, vilket skrämde mig och Josefin lite sådär lagom. Sedan var vi med om konstiga raggningsrepliker såsom att Josefin var väldigt lång och att hon hade en väldigt fin näsa och en kille tyckte min rumpa var gudomlig och ville bli vän med den?!? Henke däremot stod uppe på höjden och dansade själv i sin egna lilla värld, sådär lagom söt och charmig var han ;D
Väl hemma runt sisådär kl 06:00 deckade jag och Josefin så fort vi såg en säng, sen vare upp igen lika fort. Ner till stuvsta, drog en pizza. Nu sitter jag här och är lika taggad på utgång igen. Therese, skärp till dig?!?

Hursomhelst så blev kvällen jävligt lyckad, Tack Josefin för att du finns :)

Många kramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback