Ett jävla spel...

Vad är det för fel på mig? Eller vad är det för fel på hela systemet som gör att man blir intresserad av någon?
Varför kan det inte bara vara så pass lätt att man träffar en kille som man tycker är snygg, sen börjar man träffas och sen blir man kära och så lever man lyckliga i alla sina dar? Nej det är tydligen alldeles för lätt.

Nej det måste vara ett jävla spel. Är killen söt, på och trevligt så är han inte intressant längre. Dissar han tjejen från och till, ja då jävlar blir tjejen tydligen jätte intresserad av killen. och ju dissigare han blir desto mer vill tjejen ha honom. Varför måste det vara såhär?

Något jävla fel är det ju på mig någonstans, jag vet ju att jag inte är ensam, men jag önskar bara att det var så pass mycket lättare än såhär. Jag verkar ju inte kunna göra någonting åt mig själv heller.
Vägra bara vara nöjd med det jag får, en snäll trevlig kille. Nej jag ska ha det mest besvärliga jag hittar! JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!
 
Vad fan ska jag göra?

Peace out! / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Stääfan

bli lebb!

2008-02-08 @ 17:20:04
Postat av: therese lo

haha stefan, du tror inte att det blir samma sak även fast man är lebb eller? iq badboll ;)

Postat av: sssss

aaamen jaha.. käften! såg bara en härlig bild framför mig! (A)

2008-02-09 @ 15:02:54
Postat av: Emilix

Självklart landar intresset på den sominte går att nå. Man väljer inte det lätta.
Och i valet mellan kassler och oxfile väljer man klart den av bäst kvalitet.
...men det är fasiken mycket lättare att laga en kassler!

Hoppas det går bra i kampen om kärleken. Och det där med att bli lesbisk tror jag inte är lättare...
Hur skulle man veta vem man skulle ragga på???
;)

2008-02-11 @ 22:23:32
URL: http://emilix.blogg.se
Postat av: s

aa tråkigt nog så har ju inte det som kallas "fråga" uppfunnits ännu så det skulle ju bli ett mysterium.....

2008-02-11 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback