Ett litet steg i rätt riktning.

Det kan hända, det kan vara så pass att jag börjar se lite ljus igen i vardagen. Jag trivs på jobbet, jag trivs med människorna runt omkring mig och jag tror att jag äntligen vet vad jag vill ta för nästa steg i mitt liv.
Det är ett rätt så stort steg, men det är något jag velat så pass länge att jag bara måste göra det. Då slipper jag sen sitta med min öldrickande man och 2 bortskämda skitungar och undra, tänk om jag hade vågat?

Det är dags att sätta mitt mod på spel, få reda på hur mycket jag egentligen är kapabel till. Det kan vara så mycket mer än vad jag tror om mig själv.
När en människa bli pushad till det yttersta, då tror jag, att de allra bästa saker kan hända.






Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Go Go Go :)

2009-04-10 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback