Ambassader och hemsidor går inget vidare ihop.

Här sitter jag och väntar på min duschtid. Japp ni läste rätt.
I den här familjen kan man inte duscha samtidigt för då är det någon stackare som inte får något varmvatten. I det här fallet är det jag som skulle bli den stackaren, så jag valde att vänta. Jag är nog inte den enda som hatar kallduschar.

Idag hade jag bestämt mig för att vara duktig och träna och sola på min lediga dag. Men som alltid så slutade dagen med att jag inte lyckades uppnå några av mina mål. Jah! Jag är världsbäst.
Halva dagen spenderade jag istället med att mysa i sängen och resten att vara arg på den amerikanska ambassaden i Sverige. Det är skitkul att försöka klicka sig vidare på en sida när man hela tiden skjutsas tillbaka till samma sida. Som en jävla frisbee.

Som tur var slutade dagen bra och jag fick äntligen mitt möte bokat på ambassaden för att få StudentVisa. Tydligen pratar dem engelska med en när man kommer dit, och jag har typ 6473271 papper kvar att fylla i så det känns lite nervöst och jobbigt. Men man får helt enkelt sätta på sig positiva hatten och tänka på allt positivt som förmodligen kommer ur det här.

Jah! Nu äntligen blev duschen ledig så nu ska jag njuta av lite varmvatten, kanske till och med ett litet bad. Tjingeling och nattinattt!



Santa Barbara.


This is so not good. I know I might fall, I know I might get hurt. Why can't I just stay away?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback