Planning for next semester.

Idag har varit en lugn och skön dag. Lite skola, lite strolling nere i downtown med söta Emma och schemaplanering inför nästa termin. Kurserna har äntligen kommit ut.
Om det blir som jag vill så kommer jag läsa badminton, tennis, surfing, vocal techniques 1, skoltidningen, foto och fotojournalistik. Jag kommer hoppa upp ur sängen varje morgon med ett sånt schema. Längtar redan tills nästa termin.

Vi har även försökt titta lite på boende tills nästa termin men det verkar rätt lönlöst. Allting som går att hyra måste man hyra nu eller i juni och det fungerar ju inget vidare för oss alltså.

Nu ska jag försöka läsa min braiga bok. A vampire's diaries. Säkert helt felstavat men pallar inte kolla upp det. Bra är den iaf.


me and my boyfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback