I only gonna break break break break break your heart.

Det är ganska skrattretande att tänka på hur mycket stabilare jag har blivit som person här nere, på bara några veckor.
Det måste ha med att göra att jag inte kan träffa folk jag egentligen inte borde, att jag inte kan råka stöta ihop med folk som man aldrig mer vill se. Folk som får ens tankar att leka pingis i huvudet och gör det omöjligt att sova om nätterna.

Det är väl det här som kallas fly, men wtf. Det får mig att här, på andra sidan jorden, må förjävla bra.


                                                


No worries


Kommentarer
Postat av: Hannah

AAh va skoj :).. Va pluggar du för något?:)

Postat av: Veronique

haha rolig bild :p

2010-02-05 @ 19:38:26
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback