Never ever had I had a dream

Kommer ni ihåg på den gamla goda tiden när man hade internet communityn Playahead? Då måste ni ju också även komma ihåg funktionen Playahead hade som gjorde att man kunde se sina besökare.
En sån funktion skulle jag önska att facebook hade.

Det vore grymt intressant att se vilka det är som besöker ens profil och hur ofta dom gör det.

Det var på den vägen jag och mitt ex förstod att intresset för varandra var ömsesidigt. Han besökte min profil, jag besökte hans, han besökte min profil, jag besökte hans och i den vevan gick det till han en dag tog mod och skrev till mig.

Det resulterade i fina minnen och upplevelser. Upplevelser som nu känns som en saga. Det känns så långt bort att det nästan inte har kunnat hända. Men mitt huvud berättar annorlunda.

Nej, jag vill helt klart ha en besökarfunktion på Facebook!



Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jag känner inte till den där communityn alls men sen har jag ju inte heller FB :O Typ snart den enda som är utan... Ha en bra dag!

Postat av: Johan Hammerby

Tänk vad jobbigt om man såg vilka som kollat ens FB-profil och det visade sig att de enda som gjorde det var ens föräldrar och inga andra :P

2010-10-14 @ 18:15:04
URL: http://johanhammerby.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ja, de hade kommit en decimeter snö i natt, lite chockad man blev då man tittade ut :)



Tack så mycket!

2010-10-14 @ 20:53:17
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback