Dag 8 - Ett ögonblick.

Långsamt återfår jag medvetandet. Jag vet att jag har sovit, men jag vet inte vad fan klockan är. Något knarrar när jag rör mig och jag jag känner att något stramar om min kropp. Fan, har jag fortfarande min skinnklänning på mig?

Sakta öppnar
jag ögonen, shit jag har ju linserna i. Sängen är bäddad och jag ligger ovanpå. Herregud vad är klockan? Vad hände igår? Huvudet är tungt och jag känner hur det stramar i ansiktet av allt smink jag tydligen fortfarande har på mig.

På darriga ben reser jag mig upp, slår i sängkanten, AJ, FAN! Vart är alla? Är dom vakna? Jag hittar Izabelle alldeles nerbäddad och sömnig. Klockan är halv 10, jag hade alltså deckat och sovit hela natten på en obäddad säng iklädd festkläder och smink. Ingen vidare start på morgonen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback