I'm glad you came

Det värsta man kan göra är att såra någon. Det gör så mycket ondare innuti en just för att man vet att man har makten att få den personen att må bra igen, makten att få den att hoppas. Mitt hjärta värker.

Det slog mig för någon dag sedan att sedan jag flyttat till Karlshamn har jag helt tappat bort mig själv. Jag har spenderat tid på att försöka hitta någonting jag vill göra med mitt liv men har istället bara tappat bort mig själv. Jag har tappat självkänsla, gnista och vilja. Kvar finns en person jag inte alls vet vem det är.

Ett tag nu har jag även försökt hitta en kille för att försöka fylla något slags tomrum innuti mig, hitta någon slags trygghet. Det jag har förstått är att det tomrummet, den tryggheten, det kan endas fyllas utav mig själv.

För att jag ska kunna ge av mig själv, tycka om någon annan så måste jag först hitta tryggheten i mig själv. Den fanns där, sen tappade jag bort den. Det låter som jag tappat en sko eller något. Helt sjukt.

Med denna upplysning av mitt liv i bakhuvudet ska jag lägga ner killar och istället börja lägga ner rikligt med energi på de personer runt omkring mig som betyder mycket, de personer som jag alltid vill ha i mitt liv - sen hoppas jag att jag hittar tillbaka till mig själv på vägen...








Kommentarer
Postat av: tessie

Jag tror att du behöver komma hem till Stockholm ett tag och se att det finns så många människor här som bryr sig om dig så otroligt mycket och som låter dig vara den du är! Tro karlshamn är alldeles för litet för dig, tror du behöver mycket mycket mer människor runtomkring dig, killar som tjejer.

Love u<3

2012-05-07 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback