Att sakna

Gah så underbart med lite ny design till bloggen. Kommer förhoppningsvis få mig att bli lite mer sugen på att blogga. Webbdesign är ju så otroligt kul. Tror det är en av de få grejer som jag kan pilla med utan att få tokpanik när det inte riktigt går som jag vill. Jag har fortfarande inte fått headern att bli centrerad. Men men, vad gör väl det om 100 år.
 
Praktiken närmar sig med stormsteg och det är med skräckblandad förtjusning som jag ser på den. Jag är så otroligt taggad och hoppas att jag kommer få göra några saker i alla fall. Hur som helst så kommer det bli väldigt lärorikt, all erfarenhet är bra erfarenhet.
 
Det som gnager på mig just nu är att jag verkligen längtar hem. Jag vet inte om det är för att jag vet att jag snart ska få komma hem eller om jag varit borta från Stockholm allt för länge. Jag saknar mina föräldrars varma famnar, den aprikosa soffan, till och med min lillebrors bröl.
 
Snart Stockholm, så ses vi igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback