Vattenskidor, kräftcupen

 
Jag är alltså åter på plats i Borås. Det blev lite tidigare än jag någonsin kunnat tänka mig. På måndag kommer jag dock tillbaka till Sthlm. I går var jag och sportreportern Jonas Möller från BT på en tävling i vattenskidor. Vi spenderade helt klart mer tid där än vad jobben brukar få ta och det var väldigt skönt att få låta det ta lite tid.
 
 
Jag hade aldrig sett en tävling i vattenskidor förut så när Gustav Wadström helt plötsligt gjorde två volter fattade jag ingenting. Jag stod nog med munnen öppen och bara gapade, hur tusan går det till?
 
 
För tidningen följde vi Ingmar Persson som startade Ambjörnarps vattenskidklubb år 1973. Han är 64 år och tävlar fortfarande.
 
 

 

 Ingmar jublade när han på andra försöket satte alla sina trick. 64 år ja, men inte stoppar det Ingmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback