We smile

 
Under melodifestivalveckan i Göteborg passade jag på att ta lite bilder på genrepet. Jag hade ingen telelins med mig för jag trodde inte jag skulle få chansen att fota när de uppträdde så det sög lite. 
 
 
Oscar Zia går hem hos damerna. Jag är ganska förvånad över hur många sånna här mörkhåriga flickfavoriter det får plats i svensk musik. 
 
 
Tack för den
 
 
Emil Gullham försöker göra sig söt för att gå hem i tv-sofforna
 
Här har ni avslöjandet på hur den så kallade Carolavinden blir till. 
 
Det är verkligen så himla kul hur mycket olika saker jag får pröva på på min praktik. Jag fotar allt från barn och kändisar till politiker. I helgen publiceras bilder jag tagit på tre politiker som vill in i Europaparlamentet. Bilder som jag faktiskt är riktigt nöjd med och det roligaste är att de alla är kvinnor. På torsdag-lördag skickar dem iväg mig på Andra chansen i Lidköping och det ska verkligen bli så himla kul. Idag tittade även solen fram. Det går ju inte annat än att vara pepp på livet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback