SM i simning

 
Jag skriver ju ganska om saker som är svåra här i bloggen, jag har tidigare klagat på hur svår det är med sport överlag, men speciellt basket. Jag har hittat sporten som går fort upp på min lista över den svåraste. Simning, jävlar.
 
 
Förra veckan var det SM-veckan i Borås och jag skulle åka och följa den här killen, Adam Paulsson, som sen tog SM-guld i 1500 meter fritt.
 
 
Jag har nästan aldrig ens tittat på simning, så jag var ganska lost när jag kom dit. Jag hade ingen aning om vart jag skulle stå för att ens få en bild med en simmare på, och inte bara vatten.
 
 
Här pustar Adam Paulsson ut efter att han vunnit, inga jubelrop, han var säkert för slut för det.
 
 
Det var gladare miner när han hade fått pusta ut och ta på sig torra kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback