Porträtt av politiker

 
Här har ni politikerna jag pratade om förut. Ulrika Geeraedts (F), Sofia Bohlin (S) och Cecilie Tenfjord-Toftby (M)
 
Cecilie Tenfjord-Toftby. Hennes franska bulldog Hulda ser inte riktigt ut att tycka att det är lika roligt med politik. 
 
Ulrika Geeraedts bor i Ulricehamn. Det var viktigt att läsarna kunde känna igen sig i det så jag tog några bilder där läsarna från Ulricehamn skulle känna igen sig direkt. 
 
 
Som ni märker har det blivit en del porträtt och jag stormtrivs verkligen med det. Det är så mycket roligare att ta en bild när man själv får bestämma hur den ska se ut. Vilket ljus och vilken miljö man får använda. Det är verkligen så himla tråkigt att ta bilder där saker händer som man inte har någon som helst kontroll över, jag blir nästan aldrig nöjd med sånna bilder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback