Bilar och sport

 
I går fick vi reda på att två bilar av den nya Porschen 918 Spyder snart kommer åka på gatorna i Borås. Endast fyra är sålda i Sverige och två går alltså till Borås. Till historien hör väl även att självaste Zlatan blev ägare till en förra veckan.  Jag tycker väl att den här bilden är alldeles för mycket reklam för Porsche och den användes inte heller men säljaren ville absolut att jag skulle ta med huset i bakgrunden. Tyckte nog att själva bilden blev ganska frän ändå. Om det är någon som är sugen kostar den bara 8.4 miljoner.
 
 
Porsche 918 Spyder. Den här bilden användes.
 
 
Sen har det blivit en hel del Elfsborgträningar för mig. Jag klagar absolut inte med tanke på hur fint vädret har varit de senaste veckorna. Något jag har kommit underfund med är att fotboll verkligen är roligt. Jag förstår helt plötsligt grejen. Det är verkligen perfekt att Borås har Elfsborg så att jag har fått öva lite på sportfotografering. 
 
 
Elfsborgs tränare Janne Mian lattjar lite med spelaren Niklas Hult
 

Viktor Prodell var glad i hatten.

Sist jag skrev var det nära slutet på praktiken och jag får ont i magen när jag tänker på att det är ännu närmre slutet den här gången. Den här perioden har varit så sjuk lärorik och jag kan inte fatta att den snart är över.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback