Ernie

 
Som ett skönt break från alla hundar har vi fått besök av en liten katt som heter Ernie. Han tror sig tydligen bo hos oss också, vilket jag absolut inte har något emot. 
 
 
De säger att Ernie är tjock och att han just nu bantar. Jag vet inte det jag. Tycker han ser ut som en helt vanlig katt. Varken tjockare eller smalare. 
 
 
Just nu går projektet lite trögt. Jag vet inte riktigt vilket steg jag ska ta här näst och det känns som om jag inte gjort någonting vettigt. Fast jag vet ju att jag har det. I morgon ska jag åka till en kyrkogård för pets. Japp ni läste rätt. Vi får se hur det blir. Jag försöker få komma till ett katthotell också men det går sådär. Snart är det dock födelsedagskalas för en hund. Det ska bli spännande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback