fula granen

Här sitter man :) En dag kvar till julafton, spännanade. nje, inte direkt faktiskt. Känns som om man växt ifrån det här lite. jag har iaf ingen julstämning någonstans. Suck alltså. hur ska man lyckas få den då?
Jag har tom klätt granen och det hjälpte inte, visserligen blev den ful som stryk men ändå ;D  

fula granen

Idag har jag vart med pojken och Viktor i Skärholmen, tur att det inte är så mkt folk som är ute i sista sekunden, herregud. Visserligen kan det väl bero på att man fick lön igår, men iaf.
Snart ska jag ta och baka lite lussebullar för lillebrorsan har ätit upp alla i smyg och hoppas på att få sällskap av Jesper.
Imorgon kommer släkten som vanligt, men vi kommer bli många färre, farmor och farmor kommer inte och inte Linda med ungarna heller. tråkigt tråkigt. Om man skulle ta och röra på sig.
GOD JUL FÖR FAN

Kommentarer
Postat av: Poza

Fan riktigt fint skrivet, du har jobbat på bra i bloggen :) men ändå lite careface?

2006-12-28 @ 22:55:44
Postat av: Poza

en edit på det där jag måste säga ha en bra fortsättning och ta det lugnt på nyårsafton finns många skumma typer ute sent på natten.

MEN MEN gl hf :)

2006-12-28 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback