hum.

Hum, här sitter man helt ensam :( Mår inge vidare heller, det måste vara något fel på mig.:(
Jaha, ja pojkvännen är och festar och kompisarna är sega =p vad ska man ta sig till då? jag känner mig ensam :(
Idag har inte vart bästa dagen. Men det ordnade sig väl. Jobbet var jobbigt och jag har börjat få ont i ryggen nu igen tack vare att jag knallat runt. Mina skor håller på att palla för att jag gått för mkt med dom :( Nu blir jag tvungen att köpa nya, jobbigt. Hittade ett par ganska söta vinterskor när jag var inne i stan häromdagen. men det känns onödigt att köpa om det här vädret tänker vara såhär.

Jag vill inte gå och lägga mig alldels ensam, det suger :( när man vet att man egentligen inte behöver, men jag får väl gå och lägga mig med nallen :( Vill bara att du ska vara här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback