Longing for christmas.

Hum.. Jaha. Jullov, FY FAN VAD HÄRLIGT: JULLOV JULLOV JULLOV!! På söndag är det julafton och jag har inte den mista julstämningen. :( hur fan ska man få den då? Hmrf. det är ju knappt snö ute ju, det sög.
Så vaddå, det är julafton på Söndag och mina föräldrar vill inte ha några julklappar, tråkigt. Jag får väl hitta på något annat.
Efter jul är det januari och vad händer då, Jo jag drar till Mexico för fan =D=D
Hit ska jag :)

Jag ska jobba idag :( Jag orkar inte, jag har jullov. Vill bara ut och göra något kul. Vill vara med min pojkvän eller mina vänner inte få en massa påhopp av en massa stressade kunder.
Hum, det var julkonsert idag i plugget, vilken julkonsert, inte en enda jullåt, hallå? vad tänker dom med.
Nesh om man kanske skulle gå och titta på sunes jul eller svensson svensson eller något, det är iaf kul ;D Puss och kram

i want you Vill ha dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback